بستن
بنر صفخات داخلی

آیین تجلیل از برگزیدگان و شرکت کنندگان در پنجمین پویش فرهنگی شرکت پلیمر کرمانشاه برگزار گردید

"آیین تجلیل از برگزیدگان و شرکت کنندگان در پنجمین پویش فرهنگی شرکت پلیمر کرمانشاه برگزار گردید."
 
در روزهای نوزدهم و بیستم اردیبهشت ماه 1402  با حضور اعضای گرانقدر خانواده همکاران عزیز در دو روز متوالی آیین تجلیل از برگزیدگان و شرکت کنندگان در پنجمین  پویش فرهنگی شرکت پلیمر کرمانشاه برگزار گردید. در پویش پنجم، کارکنان و اعضای محترم خانواده در چهار بخش، خلاصه نویسی کتاب، معرفی شرکت پلیمرکرمانشاه، شعر و قصه گویی کودکان، نقاشی کودکان با موضوع محیط زیست، هوای پاک، مصرف بهینه آب، برق و گاز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
آثار این عزیزان با درج کد داوری و بدون ذکر نام در اختیار داوران محترم قرار گرفت و ایشان متناسب با شاخص های تعریف شده، آثار را داوری کردند. نتایج داوری آثار در ادامه خواهد آمد. در روز نخست آیین پایانی پویش پنجم، جناب آقای مهندس رستم آبادی مدیر عامل محترم شرکت پلیمر کرمانشاه ضمن تشکر از مشارکت خانواده های ارجمند در این پویش، ابراز امیدواری کردند که با برگزاری یک چنین برنامه هایی در مجموعه، علاوه بر گسترش فرهنگ مصرف بهینه منابع طبیعی و انرژی و حفظ محیط زیست، بتوانیم آگاهی و بینش اعضای خانواده کارکنان را نسبت به محیط کار عزیزان خویش در شرکت پلیمر کرمانشاه گسترش دهیم و از نزدیک ایشان را با روندهای کاری و شغلی کارکنان مجموعه آشنا کنیم.
 در دومین روز برگزاری آیین پایانی، جناب آقای مهندس دهنوی رئیس محترم مجتمع، ضمن پاسداشت حضور خانواده و فرزندان ارجمند همکاران در این پویش فرهنگی به تشریح ابعاد مختلف برگزاری آن پرداختند، ایشان با ابراز خوشنودی از فراهم آمدن امکان حضور فرهنگی خانواده همکاران در مجتمع پلیمر کرمانشاه و آشنایی فرزندان با محیط کاری پدران سخت کوش، از حمایت بی دریغ و مستمر همسران گرانقدر در خانه و  پرداختن به رسالت تربیت فرزندان موفق، قدردانی کردند؛ در ادامه این آیین پس از گفت و شنودی پر مهر و شاد با یکایک اعضای محترم خانواده همکاران، از برگزیدگان و شرکت کنندگان در پویش پنجم  با تقدیم جوایز و هدایایی تقدیر به عمل آمد
.