بستن
بنر صفخات داخلی

آیین تجلیل از کارکنان ارجمند شرکت پلیمر کرمانشاه به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در چارچوب برنامه فراگیر تقدیر از کارکنان گرانقدر مجتمع.

"آیین تجلیل از کارکنان  ارجمند شرکت پلیمر کرمانشاه به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در چارچوب برنامه فراگیر تقدیر از کارکنان گرانقدر مجتمع."
 
در روزهای یکم و دوم خردادماه 1402،  با حضور سی و هشت تن از همکاران واحدهای متنوع مجتمع به همراه  اعضای ارجمند خانواده ایشان، آیین تجلیل از کارکنان برتر  برگزار گردید. در ابتدای این مراسم جناب آقای مهندس رستم آبادی مدیر عامل محترم شرکت پلیمر کرمانشاه ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر به همکاران گرانقدر در شرکت پلیمر کرمانشاه، تلاش سخت کوشانه تمامی همکاران ارجمند در سطوح مختلف سازمان را شایسته تقدیر و تجلیل دانستند و افزودند که برآنیم تا با مشارکت مستقیم کارکنان هر واحد، علاوه بر انتخاب نمادین همکاران برتر، با ارایه بازخورد نظرسنجی ها، ضمینه رشد و تعالی یکایک عزیزان شاغل در خانواده بزرگ پلیمر کرمانشاه را فراهم آوریم.
در روز دوم این مراسم، جناب آقای مهندس حسین مغازه ای، معاونت محترم تولید گروه باختر، میهمان ویژه آیین بودند، ایشان نیز، ضمن تبریک روز کار خدمت کارکنان شرکت پلیمر کرمانشاه و تقدیر از تلاش شایان همکاران ارجمند در این واحد تولیدی، نقش همراهی و پشتیبانی اعضای خانواده و همسران کارکنان را بسیار ارزشمند و تعیین کننده برشمردند و مراتب تشکر و سپاس مدیران گروه باختر را خدمت ایشان ابراز نمودند.
در بخش پایانی مراسم  از برگزیدگان واحدهای های متنوع مجتمع که با رای و نظر مستقیم همکاران خویش انتخاب گردیده بودند،  با تقدیم لوح سپاس و هدایایی  قدردانی به عمل آمد.