بستن
بنر صفخات داخلی

برگزاری مراسم روز کارگر

در این مراسم جناب آقای مهندس عابدی مدیر محترم عامل شرکت پلیمر کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رحمت الهی، ماه مبارک رمضان و نیز تبریک روز جهانی کار و کارگر به حاضرین و تمامی تلاشگران عرصه مقدس کار و تولید، ابراز امیدواری کردند با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای توفیقات پیوسته گذشته، به یاری پروردگار بزرگ و با همت کارکنان پرتلاش شرکت پلیمر کرمانشاه ، در سال نود و نه جهش تولید در شرکت پلیمر کرمانشاه به وقوع بپیوندد.
در ادامه جناب آقای مهندس رستم آبادی رئیس محترم مجتمع با بیان برخی از دستاورد های سال گذشته و تشکر از تمامی همکاران در تحقق تولید بالای سال قبل، مسیر پیش رو را در سال جدید مسیری محیا برای دستیابی به پیروزی های بیشتر ارزیابی کردند، نیز ایشان در بخشی دیگر به تشریح روش و چگونگی انتخاب کارگران نمونه امسال پرداخته و به برخی از سوالات همکاران محترم پاسخ دادند.
جناب آقای شیرزادی فر، رئیس محترم حراست نیز با قدردانی از تلاش پیگیر تمامی همکاران محترم در تحقق دستاوردهای موفق شرکت از مدیران مجموعه نیز به سبب بستر سازی مناسب در تحقق این پیشرفت ها تشکر کردند.
در ادامه مراسم با معرفی شش نفر از همکاران محترم به عنوان کارکنان نمونه شرکت، از ایشان توسط مدیران شرکت با اعطای لوح سپاس و هدیه قدردانی شد.

اسامی همکاران نمونه:
1-    عبدالرضا آزادی
2-    میثم آساره
3-    جعفر امیری
4-    مهرداد سلیمی
5-    علی شریفی
6-    شهاب قاسمی