بستن
بنر صفخات داخلی

تجلیل از جناب آقای جعفر امیری، همکار گرانقدر به سبب ابداع و ساخت دستگاه هوشمند برش گسکت



در جلسه صبح گاهی بیستم آبان ماه نود و نه با حضور مدیر عامل محترم، رئیس محترم مجتمع و جمعی از مدیران شرکت از  جناب آقای جعفر امیری، همکار گرانقدر به سبب ابداع و ساخت دستگاه هوشمند برش گسکت و دیگر خدمات و ابتکارات خلاقانه ای که در جهت بهینه سازی تعمیرات و نگهداشت مجتمع ارایه کرده بودند تجلیل به عمل آمد.

در این جلسه جناب آقای مهندس عابدی مدیر عامل محترم شرکت پلیمر کرمانشاه ضمن قدردانی از ایشان و تمامی کارکنان خلاق مجموعه ابراز داشتند که کشور ما و به تبع آن مجتمع پلیمر برای رشد و بالندگی بیشتر به چنین جوانان مبتکر و مبدعی نیاز دارد که علاوه بر انجام وظایف روتین خویش به راه هایی بهینه برای از میان برداشتن مشکلات و کاستی های تولید دست یابند و نیاز های اساسی فرآیند تولید را به هنگام پاسخ دهند.

نخستین بار است که این دستگاه درکشور ساخته و تولید می شود و کاملا ابدایی است. تمامی ابعاد و اندازه های استاندارد گسکت ها را در حافظه دارد و هوشمندانه برش گسکت را انجام می دهد.دارای منوی حرکت خودکار و کنترل دستی است. تمامی قطعات الکترونیکی و درایور در داخل شرکت ساخته شده، حافظه هوشمند دستگاه این قابلیت را دارد که اندازه را بصورت میلیمتر دریافت کرده و پس از تبدیل به زبان دستگاه به اینچ تبدیل نماید. دستگاه هم اکنون در واحد مکانیک شرکت پلیمر کرمانشاه در حال بهره برداری می باشد.