بستن
بنر صفخات داخلی

اهدای بیست و پنج دستگاه ماشین لباسشویی 2.5 کیلویی به سازمان بهزیستی شهرستان هرسین


به همت مدیرعامل فقید شرکت پلیمر کرمانشاه شادروان مهندس ابوالقاسم عابدی و اعضای ارجمند خیریه امام علی (ع) (کارکنان شرکت پلیمر کرمانشاه)  تعداد بیست و پنج دستگاه ماشین لباسشویی 2.5 کیلویی به سازمان بهزیستی شهرستان هرسین اهدا گردید.
با حضور حجت الاسلام اجرایی امام جمعه محترم و جناب آقای حیدری رئیس محترم سازمان بهزیستی هرسین، ماشین های لباسشویی توسط جناب آقای مهندس رستم آبادی مدیرعامل محترم شرکت پلیمر کرمانشاه به سازمان بهزیستی شهرستان، جهت اهدا به مددجویان بسترگرای بهزیستی تقدیم گردید.
هزینه خرید این اقلام اهدایی هجده میلیون و هشتصد هزار تومان است که به طور کامل توسط کارکنان شرکت پلیمر در اختیار صندوق خیریه قرار گرفت، خیریه نیز حسب رسالت ذاتی خویش با جلب اعتماد تولید کننده داخلی، "شرکت محترم فریدولین" با اخذ تخفیف ویژه توانست تعداد 25 دستگاه ماشین لباسشویی کوچک را برای استفاده مددجویان ارجمند سازمان بهزیستی تهیه و تدارک نماید.

در این مراسم حاج آقا اجرایی امام جمعه محترم شهرستان هرسین با گرامیداشت یاد و نام مرحوم مهندس عابدی از خدمات ارزنده شرکت پلیمر و کارکنان گرانقدرش در امور خیریه تشکر کرده و ابراز امیدواری کردند که بتوانیم با یاری خیرین شهرستان از مشکلات خانواده های نیازمند بکاهیم.
مهندس رستم آبادی مدیرعامل شرکت نیز با ذکر اقدامات درخشان مرحوم مهندس عابدی در موضوعات فنی، پژوهشی و تولیدی شرکت و به ویژه اهتمام تام ایشان در مبحث خیریه و امداد رسانی به نیازمندان، ابراز امیدواری کردند که مجموعه بتواند این راه روشن را به درستی و با تلاش بیشتر بپیماید.