بستن
بنر صفخات داخلی

«آیین تجلیل از برگزیدگان و شرکت کنندگان در سومین پویش فرهنگی شرکت پلیمر کرمانشاه برگزار گردید.»

در آستانه نوروز ۱۴۰۱ و در میانه ماه پر برکت شعبان با حضور اعضای گرانقدر خانواده همکاران عزیز در سه روز متوالی آیین تجلیل از برگزیدگان و شرکت کنندگان در سومین پویش فرهنگی شرکت پلیمر کرمانشاه برگزار گردید.

در پویش سوم، کارکنان و اعضای محترم خانواده در شش بخش، آزمون برخط نهج‌البلاغه، خلاصه نویسی کتاب، معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه، شعر و قصه گویی کودکان، نقاشی کودکان و هنر و مهارت های آزاد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

آثار این عزیزان با درج کد داوری و بدون ذکر نام   در اختیار داوران محترم قرار گرفت و ایشان متناسب با شاخص های تعریف شده، آثار را داوری کردند.
نتایج داوری آثار در ادامه خواهد آمد.
در آیین پویش سوم، جناب آقای مهندس رستم آبادی مدیر عامل محترم شرکت پلیمر کرمانشاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نوروز ۱۴۰۱ از حضور پر شور خانواده های محترم در این پویش قدردانی کردند و به تشریح جنبه های مختلف ارزشمند این حضور پرداختند، ایشان در ادامه  به لزوم آموزش حفظ محیط زیست و صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرده و برگزاری رقابت نقاشی در میان کودکان آینده ساز با این مضمون را ارزشمند و کاربردی بر شمردند.
در ادامه این آیین از برگزیدگان وشرکت کنندگان در پویش سوم با تقدیم هدایایی تقدیر به عمل آمد.
در بخش دوم این آیین، با حضور پر شور خانواده ها و فرزندان دلبندشان رسم دیرین درختکاری و تمرین نکوداشت محیط زیست در بخشی از محوطه مجتمع برگزار گردید و لحظات شاد و خاطره انگیزی را برای این میهمانان ارجمند آفرید.