بستن
بنر صفخات داخلی

آیین قدردانی از کارکنان برتر شرکت پلیمر کرمانشاه


به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و با اندکی تاخیر آیین قدردانی از کارکنان برتر شرکت پلیمر کرمانشاه با حضور مدیرعامل محترم، جناب آقای مهندس رستم آبادی، مدیران مجتمع، سرپرستان و جمعی از کارکنان برتر شرکت پلیمر کرمانشاه برگزار گردید.
مدیرعامل محترم شرکت پلیمر کرمانشاه در این آیین با تببین نقش بی بدیل کار وکارگر در توسعه وآبادانی کشور و تولید ارزش آفرین، از زحمات مستمر تمامی کارکنان شرکت پلیمر کرمانشاه تقدیر نموده و افزودند برگزاری این نوع آیین ها برای تقدیر نمادین از تمامی کارکنان مجتمع است و در پی آن بنا داریم به مناسبت های مختلف پیش رو از این پس در رده های کارمندی، امور مالی، مهندسی، ایمنی، حراست و دیگر بخش های مرتبط، آیین های مشابهی را برنامه ریزی و کرده و به اجرا گذاریم تا بتوانیم هر چند اندک اما گستره بیشتری از همکاران ارجمند را مورد تجلیل و قدردانی قرار دهیم. در ادامه ایشان با تجلیل از سال ها تلاش پیگیر دو همکار ارجمندی که به تازگی به افتخار بازنشستگی نایل   آمده بودند، ابراز امیدواری کردند که بتوانیم قدردان کوشش عزیزان همکاری باشیم که رفته رفته به ایام بازنشستگی نزدیک می شوند.
در همین راستا، دیگر مدیران و سرپرستان ارجمند نیز ضمن اظهار تشکر از زحمات کارکنان مجموعه تعمیرات و خدمات مجتمع این مناسبت را گرامی داشته و برای همکاران گرانقدر  از درگاه خداوند بزرگ  بهروزی و تندرستی را خواستار شدند.
همکاران محترم برگزیده نیز در بخش پایانی آیین ضمن تشکر از برگزاری این مراسم به بیان نظرات و پیشنهادات خویش برای بهبود هر چه بیشتر فضای کار در مجتمع پرداختند.
این آیین با تقدیم لوح سپاس و هدایایی خدمت دو همکار بازنشسته و یازده نفر از کارکنان برتر شرکت پایان پذیرفت.
کارکنان ارجمند بازنشسته:
1-    جناب آقای سعدی فضل الهی بیستونی
2-    جناب آقای احمد مرادی جبار آبادی
کارکنان برتر شرکت پلیمر کرمانشاه در سال 1400:
1-    جناب آقای مسعود عزیزی
2-    جناب آقای هوشیار باقری
3-    جناب آقای مهرداد رشیدی
4-    جناب آقای احسان مسگریان
5-    جناب آقای محمد جواد شفیع نیا
6-    جناب آقای سلمان مه بانویی
7-    جناب آقای نریمان خوشرو
8-    جناب آقای فردین فهیمی
9-    جناب آقای اسماعیل رفیع زاده
10-    جناب آقای میلاد هاشمی
11-    جناب آقای رسول پرویزی