بستن
بنر صفخات داخلی

اهدای کمک های مومنانه شرکت پلیمر کرمانشاه به همشهریان نیازمند



به یاری پروردگار متعال و با همت شرکت پلیمر کرمانشاه در راستای تحقق کمک های مومنانه به نیازمندان آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، تعداد بیش از ۷۵۰ بسته خواروبار در اختیار نهادهای یاری رسان شهرستان هرسین برای توزیع در میان خانواده های گرانقدر همشهری قرار گرفت.
در جلسه ای با دعوت مدیر عامل محترم شرکت پلیمر کرمانشاه، جناب آقای مهندس عابدی از فرماندار محترم شهرستان هرسین جناب آقای کنجوریان، فرماندهان محترم سپاه هرسین، رؤسای محترم کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و خیریه ای مردم نهاد ضمن تشریح دستاوردهای فنی  مجتمع پلیمر، بر ایفای مسئولیت خطیر اجتماعی شرکت در یاری رسانی به همشهریان نیازمند به انحای مختلف تاکید گردید و گزارشی در خصوص فعالیت های اجتماعی شرکت پلیمر به سمع میهمانان ارجمند رسید.
مدیرعامل محترم شرکت پلیمر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در این زمینه و تاسی از مشی خداپسندانه سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز داشتند که مجتمع پلیمر کرمانشاه همدلی و همراهی با مردم شریف همشهری خود را در شرایط سخت هرگز از یاد نخواهد برد.

مقرر گردید با کمک فرمانداری، بسیج و نهادهای امداد رسان شهرستان هرسین این بسته های خواروبار که مشتمل بر برنج، روغن، ماکارونی، لوبیا، عدس، نخود، لپه، قند و شکر  و دیگر اقلام است به زودی در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد.