بستن
بنر صفخات داخلی

دیدار فرمانده انتظامی استان با مدیران شرکت پلیمر کرمانشاه

سردار جاویدان فرمانده محترم انتظامی استان کرمانشاه و هیئت همراه از شرکت پلیمر کرمانشاه بازدید و با مدیران و کارکنان این مجتمع دیدار و گفتگو نمودند.
 
در ابتدای این دیدار جناب آقای مهندس رستم آبادی مدیر عامل محترم شرکت پلیمر کرمانشاه به تشریح فرآیند و حجم تولید، امکانات فنی و تخصصی شرکت، قابلیت های نیروی انسانی مجموعه و دستاورد های ارزشمند مجتمع پلیمر پرداختند.
در ادامه این دیدار جناب آقای شیرزادی فر رئیس محترم حراست و پدافند غیر عامل شرکت پلیمر کرمانشاه نیز به ارایه گزارشی از عملکرد حراستی و حفاظتی مجتمع در گذشته تا کنون پرداخته و برنامه های آینده این مجموعه را برشمردند.
در بخش پایانی، سردار جاویدان فرمانده محترم انتظامی استان کرمانشاه ضمن تقدیر از عملکرد شرکت پلیمر در عرصه های مختلف تولیدی، اقتصادی، فنی و تخصصی و نیز اشتغال زایی مولد در استان یادآور شدند که دستیابی به چنین توفیقاتی فقط در سایه امنیت پایدار امکان پذیر است و ابراز اطمینان نمودند که هماره مجموعه انتظامی استان در کنار و همراه مجموعه های تولیدی خواهد بود و در راستای تحقق اهداف اقتصادی و تولیدی در استان کرمانشاه گام برخواهد داشت.