بستن
بنر صفخات داخلی

«آیین تجلیل از برگزیدگان و شرکت کنندگان در چهارمین پویش فرهنگی شرکت پلیمر کرمانشاه برگزار گردید.»

در میانه  پاییز 1401 با حضور اعضای گرانقدر خانواده همکاران عزیز در دو روز متوالی آیین تجلیل از برگزیدگان و شرکت کنندگان در چهارمین پویش فرهنگی شرکت پلیمر کرمانشاه برگزار گردید.

در پویش چهارم، کارکنان و اعضای محترم خانواده در شش بخش، آزمون برخط نهج‌البلاغه، خلاصه نویسی کتاب، معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه، شعر و قصه گویی کودکان، نقاشی کودکان و عکاسی با موضوع محیط زیست و پاسداشت آب با یکدیگر به رقابت پرداختند.

آثار این عزیزان با درج کد داوری و بدون ذکر نام   در اختیار داوران محترم قرار گرفت و ایشان متناسب با شاخص های تعریف شده، آثار را داوری کردند.
نتایج داوری آثار در ادامه خواهد آمد.
در روز نخست آیین پایانی پویش چهارم، جناب آقای مهندس رستم آبادی مدیر عامل محترم شرکت پلیمر کرمانشاه از مشارکت پررنگ خانواده های محترم و به ویژه فرزندان نازنین همکاران ارجمند در این پویش قدردانی کردند و به شرح کارکردهای اثرگذار برگزاری چنین رویدادی در مجتمع پرداختند، ایشان تاکید کردند که جدای از جنبه های فرهنگی برگزاری پویش، حضور خانواده محترم همکاران به همراه فرزندان در مجتمع و آشنایی اعضای خانواده با محیط کار پدران و مادران گرانقدر یکی از اهداف مهم و عملکردی برگزاری این پویش است.
ایشان در ادامه  با تشریح شرایط بحرانی آب در کشور بر لزوم حفظ منابع آبی و طبیعی برای ادامه حیات سرزمینی ایران عزیز تاکید کردند و یادآور شدند که برگزاری مسابقه نقاشی و عکاسی در میان فرزندان عزیز با رویکرد آشنایی ایشان  با این پدیده آسیب زا و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب است.
میهمان ویژه روز نخست برگزاری آیین پایانی، جناب آقای مهندس سعیدی طاهری مدیرعامل اسبق محترم شرکت پلیمر کرمانشاه بودند، ایشان با گرامیداشت یاد مرحوم مهندس عابدی، برگزاری چنین رویدادی را در درون خانواده بزرگ پلیمر کرمانشاه بسیار مثبت ارزیابی نموده و ابراز امیدواری کردند که فرزندان عزیز همکاران ارجمند با شرکت در این برنامه های فرهنگی مسیر ترقی و پیشرفت را بپیمایند.
در دومین روز برگزاری آیین پایانی، جناب آقای مهندس دهنوی رئیس محترم مجتمع، ضمن گرامیداشت حضور پر شور خانواده و فرزندان ارجمند همکاران در این پویش فرهنگی به تشریح ابعاد مختلف برگزاری آن پرداختند و ابراز امیدواری کردند که بتوانیم در آینده شاهد حضور خانواده دیگر همکاران گرانقدر در این چنین رویدادهایی در مجتمع پلیمر باشیم.
در روز دوم، جناب آقای مهندس مغازه ای معاونت محترم تولید گروه باختر میهمان ویژه آیین پایانی پویش بودند، ایشان با ابراز خوشنودی از فراهم آمدن شرایط حضور فرهنگی خانواده همکاران در مجتمع پلیمر کرمانشاه و آشنایی فرزندان با محیط کاری پدران پرتلاش، از پشتیبانی و کوشش مستمر همسران گرانقدر در خانه و به دوش کشیدن رسالت تربیت فرزندان موفق، قدردانی کردند.
در ادامه این آیین پس از گفتگویی صمیمی و مفرح با یکایک اعضای محترم خانواده همکاران، از برگزیدگان و شرکت کنندگان در پویش چهارم با تقدیم جوایز و هدایایی تقدیر به عمل آمد.